torstai 31. lokakuuta 2013

46.

Nyt on lupa panikoida, alle tunti marraskuuhun.

Loppujen lopuksi en tehnyt puoliakaan niistä valmisteluista, joita taannoin uhkailin tekeväni, vaan tapani mukaan sähläsin kaikkea epäolennaista:

  •  Koska soittolista ei valmistunut pakottamallakaan, sitä ei tarvita. 
  • Pinterestissä mulla on kyllä lauta, nimeltää Nanowriomo inspiration, siellä taitaa olla peräti kolme kuvaa, mutta silti mun mielikuvitukseni tietää jotenkin etäisesti, mitä olen tekemässä. 
  • Storyboard on rakennettu, ja nättihän siitä tulikin. Tykkäsin kirjoitella kivoja lappuja.
  • Työpöytä siivottu, check. 
  • Viimehetken panikoinnitkin on panikoitu, on myös mietitty vaihtoehtoa, että mitä jos kirjoittaisin sittenkin jotain muuta kuin epämääräistä scifi-fantasia-maailmanloppu-soopaa. 
  • Tulin myös ostaneeksi hetken mielijohteesta OmmWriterin - se oli rakkautta ensisilmäyksellä, kun erehdyin katsomaan esittelyvideon vältellessäni tärkeämpien asioiden hoitoa.
  • Ja lisäsin tuohon sivupalkkiin oikein ihastuttavan sanalaskurin, että te kaikki sitten näette, kuinka paljon olen sanamäärissä jäljessä.

Viimeisenä muttei vähäisempänä: huone tuuletettu, iltalenkki heitetty, suihkussa raikastauduttu, ravitseva ja vatsan täyttävä iltapala nautittu, kofeiinitasoa nostettu teekupillisella, silmälasit pesty ja suun kuivumisen varalle haettu tuoppi kylmää vettä. 

Kunnianhimoinen tavoitteeni: 4000 sanaa ensimmäisenä päivänä. Ekat 2000 yöllä, loput sitten päivällä.

Tämän enempää minä en voi valmistautua. Tää kuulostaa jo siltä että odottelisin maailmanloppua. Come at me, November. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti